Saturday, February 27, 2010

setem muka sendiri.


dapatkan setem yang menampilkan muka anda sendiri sekarang!!!
ataw mungkin anda juga boleh abadikan gmbar perkahwinan anda dalam bentuk setem.seperti ini.
  

 

boleh lah hantar kepada kawan-kawan gambar kawin tapi dalam bentuk setem je lah.
dalam surat tu tulis macam ini "gambar perkahwinanku"cari punya cari rupe-rupenye bertampal kat bahagian kanan or kiri sampul.kecik je.(jimat kos cuci gambar haha)

tapi kalau aku menempah setem ni,separuhnya aku simpan.nanti boleh tunjuk kat anak cucu ni lah gambar nenek masa muda dulu.kalau cucu aku cakap macam ni "muka opah sama je macam sekarang".itu bermakna anak aku nanti ada yang kahwin muda lah tu.hahha.

nanti kau orang yang da ada setem muka sendiri,boleh lah tukar-tukar.kau hantar surat kat aku,aku hantar balik kat kau.pastu amik setem tu.simpan dalam album.terbaikkkkkkkkkkkk..





 



each sheet contain 20 pieces of stamps


  • Pilih imej dan rekabentuk yang anda suka.
  • Pilih gambar/logo dengan format menegak  (28mm x 38mm).
  • Resolusi gambar sekurang-kurangnya 600dpi.
  • Gambar yang dikirim perlu dalam bentuk JPEG/TIFF dalam mod RGB. 
 untuk menempah silalah ke laman web posonline.com.my

semangatlah untuk pos surat lepas ni.terang tang tang dari siapa bila dah ada setem muka sendiri ni.
kalau surat dari SA(secret admire)tolonglah letak setem muka sendiri ya.hahahak.

No comments:

Post a Comment

terimakasih daun keladi.arigato gozaimasu!