Friday, February 26, 2010

online shopping buatku keliru.

waaaaaaaa...banyaknya laman sesawang yang menawarkan khidmat jual beli dalam talian.
sedih woh.banyak sangat sampai rambang mata ni.mula-mula nak cari dress,p bukak blog ni,jumpa plak blog lain.jumpa pulak barang lain.beg lah.kasut lah.shawl lagi.semua aku nak.tamak gila.

perasaan shopping bertambah parah selagi tak dapat ape-ape dalam bulan ni.setiap malam pergi blog-walking untuk online shopping.setiap malam juga tidur tak lena duk pikiaq nak beli barang pa.
last-last tak shopping ape-ape lah aku bulan ni.jimat duit.tunggu bulan depan pulak.nak beli ape ye?*sigh*

saat ni,aku rindu pada ili fatin.yelah.kawan dari sekolah rendah sampai la sekarang.malam ni aku ade satu surat khas untuk kau.

kehadapan ili fatin ataw lebih dikenali sebagai ili@fatin.sukahatilah nak panggil ili ataw fatin.
apa khabar dikau disana?harap sihat-sihat saja.
aku nak bgtahu kau yang kadang-kadang bosan jugak tengok muka kau.haha.tak.tak.aku gurau.isk.kau jangan lah athma pulak.aku gurau je yang itu taw.
walaupun rumah kite tak lah sepelaung jaraknya,tapi selalu kau ajak aku keluar bersama kan.dan kami sudah mengamalkan konsep"umah kau umah aku juga".tapi selalu nya jusco la rumah kedua kita kn ili.kau ingat tak saat-saat kita jalan-jalan di jusco sambil berehat di food court dengan makan dorayaki perisa coklat.kemudian kau makan sambil bercakap,tersembur taw coklat tu kat muka aku.tapi aku gelak je.sebab kau kawan aku kan.tapi lain kali kau jangan buat kat pakwe kau macam tu.

kau ingat tak lagi pada abang hensem yang jual mee sizzling tu?.hari tu aku pergi,dia da tak keja kt situ.
kalau dulu,setiap kali pergi jusco,mesti kau nak makan mee sizzling supaya dapat cakap-cakap dengan abg tu kan.walaupun abg tu hanya tanya "nak order ape?"aku gembira tengok kau gembira.sebab kau kawan aku kan.tapi hujan yang kita sangka petang,rupanya sampai tengah hari je.satu hari,kawan kita jannah bgtahu yang abg tu dah ade awek.aku tengok kau sedih sikit.aku pun turut sedih.sebab kau kawan aku kan.kau sedih,aku lg sedih.macam ibarat cubit pipi kanan,pipi kau lah sakit.ehh..tak..tak..cubit paha kanan kau,paha kiri aku sakit duh..

kau ingat tak lagi masa kita pergi main game budak-budak yang bagi tulang dekat anjing tu(bukan anjing betul.game je).aku tak tahu nama game tu ape.yang kite duk ketuk-ketuk sampai sakit tangan.tapi xpe.
sebab kau kawan aku kan.

masa birthday kau yang lepas (2jan2010),aku bingung nak beli hadiah ape kat kau.aku nervous.mengalahkan nak beli hadiah untuk pakwe sendiri kau tahu.tapi aku nak beli sesuatu yang ade muka kau dan muka aku.tak lain tak bukan mestilah kena beli frame.masa dalam kedai hadiah,berpusing-pusing aku cari yang paling istimewa.sebab kau kawan aku kan.

tapi yang aku paling xlupa masa kita sama-sama terjatuh dari motor skooter kau.aku tak nak lah sebut excident sebab tak lah seteruk tu.tapi berdarah dan bengkak-bengkak jugak lah kaki kita.
masa kejadian tu,aku macam nak pitam tengok darah sendiri.tapi sebab kau ada,tak jadilah pitam.kemudian sempat lagi pergi UO lepas tu.jalan dah macam ketam.senget.
mlm tu memang kau suruh teman kau kt rumah.sebab keluarga kau xde.kita dua-dua jalan macam si capek.
bersama-sama letak ais kaki.memang aku takkan lupa semua tu.sebab kau kawan aku kan.
oklah.dakwat keybord aku pun dah nak habis.harap kau x lupa aku kat sini.
pecah kaca,pecah gelas,sudah baca,harap balas.ni pantun masa zaman sekolah rendah.sekarang da tak guna lagi.jadi kau xpayah hiraukan ok.

ni masa lepas spm,makan sundae pon kongsi-kongsi.=)

 

No comments:

Post a Comment

terimakasih daun keladi.arigato gozaimasu!