Thursday, February 18, 2010

I wish to go back to your first HYE n i hope not to reach to your last GOOD BYE

kata-kata yang dipinjam dr facebook kak sonnet.
bila baca ayat tu, mesti aku teringat kisah silam kt u aku.*silam la sangat kn.*
tak pernah aku mintak nak jadi macam tu terutama dalam persahabatan.ya, aku memang seorang yang sangat menghargai persahabatan.walaupun aku x lah contact semua sahabat2 aku kan.
tp yang pasti aku tidak pernah ke "putusan"(ni bukan result tp putus mcm tali) persahabatan.
kalau ade pon, mungkin sebab berjauhan dan lost kontek.masa kecik mana da handphone.tulis dalam buku biodata pon no rumah.walla.bila pindah,amik ko no rumah tu.cakap sorang-sorang.tuan rumah dah berpindah.

panjang mukaddimah post aku kali ni.sebab bila pikir pasal persahabatan yang terputus ni,aku sangat la pilu.*macam tilu pulak*.ramai bg nasihat jangan ingat sangat pasal menda ni.banyak la x ingat.otak aku da save segala macam benda.tp yang ni folder yang sangat selalu neuron-neuron masuk.mesti teringat.

yang paling aku sedih,napa mereka putuskan persahabatan dengan aku yang menghargai persahabatan ni?aku monolog dalaman jahat "ada aku kisah dengan ko?"
dan monolog dalaman baik "napa ko wt cni kt aku??kite kn penah kawan....=( " dan air mata tumpah lagi saat aku bermonolog dalaman baik.

ha.padan muka.bolg da jadi macam diary pulak.tp xpelah..ni last KOT luahan perasaan di sini.aku cuma berdoa agar semua baik-baik untuk diri sendiri dan kamu semua juga.

6 comments:

  1. tuit~ tuiit~~ jgn down2 meon~~ kadang2 dy xsengaje kut nak putus mutus tulus bagai neh~~ dy ngah emo ke ape keaa~~ esok luse ne tawu dy oke semule~~

    ReplyDelete
  2. x okeh pon ajie.da berape bulan da.dlu masa skola,mmg sng je berbaik kn.tp suasana u tidak..maaf yg dipinta,bagai menyimbah air ke mulut buaya.**xde kaitan**

    ReplyDelete
  3. meon..aku faham ape yg hang ase meon..bukan kite tak ingat member2 kite..tp cume jarak n keadaan yg memaksa dan rase of dah ter'offline' plak ngan mmber2 dulu kan..aduusss...sedih2..

    ReplyDelete
  4. hurm~~ sabar eh meon~~ sediiih lak aku tgk ko cengini~~ hurm~~ speechless~~ ade btoi gak pe yg lela ckp tuuuee~~

    ReplyDelete
  5. una!sbr yeh una ;(
    tgh patah hati jugak ni..huk3~

    ReplyDelete
  6. yeah.bersabar adalah yg terbaik.smoga ada sinar utk esok.huhuhu...

    ReplyDelete

terimakasih daun keladi.arigato gozaimasu!