Friday, June 18, 2010

Mimpi Gadis bahagian 1.


*dalam entry mimpi gadis ini saya hanya nak promote belog kategori best edisi malaya taw*

Hari ini hari jumaat. Malam tadi mimpi satu gadis ini, maka saya rasa macam nak tulislah pasal gadis itu.
Perkenalkan, bakal doktor: Fatin Liyana Asri yang merupakan pelajar medik dekat bandung, indonesia.
Punca utama termimpi kan cik fatin ni sebab gambar ini.



cantik gilos sangat okeh baju cik fatin plus dengan keaayuan si pemakai. Bagi yang ingin terjah ke belog cik fatin, sila ke sini. Bagi yang dah selalu terjah, jom pergi terjah lagi. Belog dia best. Ada resipi, ada fashion dan pernah juga ada sale. Sale dia sangat laku okeh dalam masa yang pantas sudah sold out.
Ramai yang tanya dia pakai produk apa-apa dan apa sebab kulit dia cantik kan. Nak tahu rahsia nya, formspring cik fatin ni ya.

Bagi cik fatin yang menggemari warna hitam putih dan ungu ini " things happen for reason. try to look at the -ve side the other way around".

5 comments:

  1. blog tu cm khas untuk kaum wanita je..haha..

    bukan yuran aku la..haha..ko dpt mne..?

    ReplyDelete
  2. @Faiz
    laki boleh jugak join.mane taw boleh apply dlm kehidupan.he he..
    hbs tu, yuran sape?

    ReplyDelete
  3. dia rakan sepasangan aku masa buat perform busana muslimah dekat matrik.memang cantik sampai aku nampak cm bangang je sebelah dia.hehe

    ReplyDelete
  4. @rathiqah azmira rosli
    matrik same eh?
    both of korg mmg pandai serta cantik!

    ReplyDelete
  5. ska gak tgk fatin nie...sgt cute...

    ReplyDelete

terimakasih daun keladi.arigato gozaimasu!