Sunday, October 3, 2010

saya takut nak exam, jadi saya tidur seawal jam 10.

oooeemmmjiii...
final exam semakin hampir. 3 minggu dari sekarang..yaaa..dari sekarang!
setiap kali hampir-hampir nk exam, beginilah nasib diri..jus gaster merembes dengan banyak sekali sehingga perut pedih.siut!(betul ke name jus ni..ke jus tembikai laici?aku dah lupe biology!)

saya sangat takut nak menghadapai peperiksaan sama dengan = saya takut nak berjumpa doktor apetah lagi dengar doktor cakap begini :

"sy perlu cucuk awk kerana bla bla bla"

perlu kerrrr cucuk-cucuk bagai ni.takot weii..sakit lagi weii.ish ish >.<
boleh tak kalau sakit pergi jumpe pilot ke engineer ke?kalau jumpe pilot, kasi satu round jalan-jalan pusing bumi, sureeee sihat terus! tak banyak pon mntk.satu round je keliling dunia. ha ha ha ha

okay.berbalik pada ketakutan menghadapi peperiksaan. Ya. Saban tahun, saya dah dapat membongkar kenapa saya cuak ketika musim exam. Yang paling utama ofc lah kurang persediaan kan kan.
itulah kelemahan yang paling susah nak kikis.Kikis duit dalam bank senang je.

Selain itu, sy selalu sangat berangan. Berangan nak jadi mcm Darcy dan Weisbach takpun Hagen dan Poiseulle.Kadang-kadang nak jugak jadi macam Isaac Newton. Orang kata berangan tu bagus sebagai pendorong kepada cita-cita tapi bila aku dah start berangan, satu keja pa pon tak jadi..

Sudah-sudah lah tu berangan.Jom layan lagu ni sambil berangan! he he he





celebrating arifhakim's birthday. muka cuak sambil makan pizza.

1 comment:

terimakasih daun keladi.arigato gozaimasu!